SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN NAKUPOV V ODDAJAH TV PRODAJE TV NAKUPI
Lastnik in upravljatelj televizijske prodajalne TV Nakupi (z vsemi podznamkami) je TV nakupi d.o.o. (v nadaljevanju “ponudnik”), Opekarniška 15a, 3000 Celje.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje TV NAKUPI, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna številka, številka registra),
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi v televizijski prodaji naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
način plačila in dostave,
časovno veljavnost ponudbe,
rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
CENE IN STROŠKI DOSTAVE
Vse cene vključujejo davek na dodano vrednost (ponudnik je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost) z upoštevanimi popusti, razen če je izrecno napisano drugače. Vse cene veljajo samo za naročilo izdelkov preko telefona. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Prodajalec si pridržuje pravico, da se cena od trenutka oddaje naročila - ponudbe do potrditve naročila - sprejem ponudbe zaradi objektivnih okoliščin, kot so na primer napaka v tisku, sprememba cen s strani dobavitelja in podobno, spremeni. Ob nakupu blaga v vrednosti pod 100 evrov se plača poštnina 5 evrov, ob nakupu blaga nad 100 evrov je brezplačna. V primeru, da se cena v času oddaje naročila do potrditve naročila spremeni, ima kupec pravico odstopiti od naročila v roku 3 dni, ko je izvedel za spremembo cene.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v 8 dneh od prejema računa. Kasneje podanih ugovorov in popravkov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
NAKUP
Stranka mora za nakup v televizijski prodaji oglaševanega izdelka poklicati na telefonsko številko 01 330 4000 (ali na drugo v tistem trenutku oglaševano številko). Operater stranko vodi skozi naročilo. Stranka je s ceno seznanjena preko televizije, stranki pa podatke o ceni in celotni vrednosti nakupa (izdelki plus stroški poštnine) lahko posreduje tudi operater.
Šteje se, da je pogodba o nakupu naročenih izdelkov nepreklicno sklenjena, ko kupec potrdi svojo izbiro izdelkov. S klicem v prodajni klicni center se stranka zavezuje, da je seznanjena s temi splošnimi pogoji in jih tudi sprejema.
Obvestilo o oddanem naročilu in odpremi paketa skupaj z računom stranka prejme po elektronski pošti ali kot SMS sporočilo.
NAČINI PLAČILA
Prodajalec kupcu omogoča plačilo blaga po povzetju, stranka pa lahko izbere tudi kartično plačilo, če ima prodajalec v tistem trenutku možnost za izvedbo plačila na daljavo.
DOSTAVA
Naročila se sprejemajo v času trajanja oddaje s televizijsko prodajo. Vsa naročila, prejeta od ponedeljka do nedelje, bodo realizirana naslednji delovni dan. Prodajalec bo blago oziroma storitev dostavil v najkrajšem možnem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
REKLAMACIJE IN ODSTOP OD POGODBE
Kupec je dolžan prejeto blago ob dostavi pregledati. Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, dimenziji, barvi ali če kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 14 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova pravno priznane stvarne napake. V primeru, da ima blago pravno priznano stvarno napako, kupec nemudoma pisno obvesti prodajalca. Prodajalec kupca v roku 14 dni od prejetja obvestila obvesti, ali šteje napako za pravno priznano stvarno napako, pri čemer se prodajalec in kupec dogovorita, da prodajalec kupcu nadomesti blago z novim ali mu vrne kupnino. Kupec izgubi pravico odstopa od te pogodbe, če blaga ne more vrniti, ga ne more vrniti v stanju, v kakršnem ga je prejel, ali v primeru, da prodajalca nemudoma ne obvesti o pravno priznani stvarni napaki na izdelku.
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema.
Izdelki morajo biti vrnjeni neuporabljeni in z vsemi sestavnimi deli v roku štirinajstih dni od prevzema paketa. Spodnjega perila in nogavic ne zamenjujemo. Vračilo opranih oblačil bomo zavrnili.
Prodajalec kupcu omogoča enostavno zamenjavo reklamiranega blaga. Kupec reklamirano blago na svoje stroške vrne prodajalcu. Komisija prodajalca bo preverila, ali je izdelek vrnjen nerabljen, nenošen, neopran, nepoškodovan in z vsemi pripadajočimi etiketami. Ko prodajalec pregleda vrnjeni izdelek, kupca obvesti o odobritivi reklamacije in znesku dobropisa. Kupec v znesku reklamiranega blaga ali višjem izbere novo blago. Prodajalec mu novo blago pošlje, znesek plačila pa je znižan za znesek dobropisa.
Kupec lahko blago v reklamaciji v primeru zahteve po vračilu denarja vrne po pošti. Vračilo blaga na stroške prodajalca ni možno. Pošiljk z odkupnino prodajalec ne sprejemamo!
V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti izdelek vrne po pošti na naslov podjetja: Italijanska modna trgovina, Prešernova 10, 3000 Celje.
Za informacije v zvezi z reklamacijami lahko kupec pokliče na številko 01 330 4000, ki je na voljo od ponedeljka do petka med 14.30 in 18. uro.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu s plačilom na transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče, prav tako bodo vse pošiljke, poslane na naslov ponudnika z odkupnino zavrnjene!
V primeru, da kupec odstopi od naročila, ki je bilo opravljeno pod promocijskimi pogoji brez plačila poštnine, in vrne vse izdelke prodajalcu, mu prodajalec pri vračilu denarja obračuna administrativne stroške v višini 5 evrov.
V kolikor kupec v primeru dostave s poštno ali kurirsko službo naročenih paketov ne prevzame v roku 14 dni od dostave izdelkov in so po preteku tega čakalnega roka vrnjeni trgovcu, se to šteje kot odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo administrativnih stroškov dodatnega pošiljanja/vračila izdelkov podjetju in za plačilo nastale gospodarske škode zaradi nezmožnosti oglaševanja naročenih izdelkov, ki so bili 4 ali več dni v distribuciji. V primeru neprevzema se primer preda pravni službi, ki bo po našem pooblastilu nadalje urejala izplačilo in izterjavo nastalih stroškov in škode. Trgovec bo kupcu vrnil kupnino za neprevzete izdelke, zmanjšano za višino stroškov dodatnega pošiljanja/vračila izdelkov, ki je nastala zaradi neprevzema izdelkov s strani kupca. Obračun stroškov predstavlja pogodbeno kazen zaradi odstopa kupca od pogodbe.
GARANCIJA
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. Ob reklamaciji mora kupec obvezno predložiti račun in/ali garancijski list z izpisanim datumom prodaje, potrjen z žigom in podpisanim s strani prodajalca.
Reklamacije ne bomo upoštevali v naslednjih primerih:
- neupoštevanje navodil za uporabo;
- kakršnokoli fizično poseganje v izdelek ali popravilo izdelka s strani nepooblaščenih oseb;
- poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca ali tretje osebe;
- če kupec ravna z izdelkom nestrokovno in malomarno;
- če je okvara posledica udarca strele ali drugih oblik višje sile;
- nepravilne priključitve, prenizke ali previsoke napetosti.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov, ki bodo nakup opravili preko televizijske prodaje. Zbrani osebni podatki bodo uporabljeni izključno samo v namene obveščanja o poteku naročila. Podjetje spoštuje zaupnost in zasebnost osebnih podatkov, zato bo storilo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami.
Posredovanje uporabnikovih osebnih podatkov podjetju je v določenih primerih nujno, da lahko obdelovalec kot ponudnik izpolnjuje svoje pogodbene obveznosti do uporabnika. Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).
HRAMBA POGODB IN OBVEZNOSTI
Ponudnik kupcu izda račun po elektronski pošti ali SMS sporočilu in ga dostavi ob odpremi paketa. Ponudnik prav tako hrani račun v elektronski obliki, tega lahko kupec kadarkoli zahteva s pošiljanjem zahteve na info@tvnakupi.si.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Dobavljeno blago ostaja last prodajalca, dokler kupec ne poravna vseh obveznosti, ki jih ima iz poslovnih povezav s prodajalcem. Te zaveze vključujejo tudi prihodnje zaveze kupca do prodajalca, ki izhajajo iz istočasno ali kasneje sklenjenih naročil kupca prodajalcu.
Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
KONTAKTNI PODATKI PODJETJA
TV-NAKUPI d.o.o.
Sedež: Prešernova 10, 3000 Celje
Telefon: 01 330 4000
E-pošta: info@tvnakupi.si
Telekom - kanal 680
Telemach - kanal 722
T-2 - kanal 209
A1 - kanal 311